Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/adwokatbudnik.pl/includes/menu.inc).

Skuteczność reklamy na telebimie. Sprawdź sam.

Diodowe ekrany, uniwersalnie zwane telebimami, stanowią współcześnie przedmiot sporu. Czy są efektywną formą reklamy? Czy mogą przynieść ogromniejsze pożytki dla reklamodawcy? Jeszcze parę lat wstecz były one niusem i jak żaden inny rodzaj reklamowania danej usługi czy wybranego artykułu przyciągały spojrzenia potencjalnego nabywcy.




Obecnie telebimy opatrzyły się już adresatom, nie rzucając im się tak w oczy jak przedtem. Reklamodawcy, którzy chcieliby wybrać tę formę reklamy swoich towarów powinni zdawać sobie sprawę z tego, że sam diodowy ekran jako narzędzie nie jest wcale tak istotny.


administration
Author: Guillaume Speurt
Source: http://www.flickr.com


Umiejscowienie telebimu. Mniema się, iż świetna lokalizacja telebimu to 99% powodzenia reklamodawcy. Tego typu nośniki najlepiej jest sytuować w miejscach, w których prawdopodobny konsument przymuszony jest do popatrzenia na ekran. Świetnymi przykładami lokalizacji, która na pewno da profity reklamodawcy są: miejsca blisko dróg przelotowych, jakie charakteryzują się dużym ruchem kołowym, otoczenia dużych rozdroży z sygnalizacją świetlną (odbiorca zmuszany jest do zatrzymania się, spędzenia paru momentów na przejściu jak też ujrzenia ukazujących się treści na telebimie).

Czy z przeczytanego prezentowanego tekstu udało Ci się wywnioskować coś ciekawego? Jeżeli tak, to przejrzyj pozostałe informacje tu (https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zawieszenie-dzialalnosci-krok-po-kroku) - z pewnością wciągną Cię całkowicie.

Najważniejszymi czynnikami, którymi cechuje się dobra lokalizacja będą: konieczność zatrzymania się potencjalnego konsumenta, wymuszenie ujrzenia ekranu a także nuda, pozwalająca odbiorcy skupić się na nośniku z pojawiającymi się treściami, które jego umysł będzie kodował. Nie sprawdzi się z kolei telebim Karpacz usytuowany dla przykładu na parkingach obok obiektów handlowych.


Podstawowym elementem w obszarze reklamy jest możliwość dojścia z danym przekazem do ewentualnego klienta.




Podług amerykańskich badań kinetyczny obraz będzie ośmiokrotnie lepiej utrwalany przez odbiorców niż obraz statyczny.


Reklama na telebimie Gdańsk pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych według indywidualnych założeń reklamodawcy a także priorytetów klienta- reklamy na telebimiach gdańsk.