Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/adwokatbudnik.pl/includes/menu.inc).

Jak zaprojektować profesjonalną wizytówkę?

Projektowanie wizytówek to ciężka praca. Przy tworzeniu dobrej wizytówki warto nie wyłącznie zwracać uwagę na wielkość wizytówki, rozlokowanie graficznych elementów czy dobór rodzaju czcionki, ważnym elementem przy projektowaniu wizytówki będzie także kolor.


Niektóre źródła mówią, iż wskazane jest, by wykorzystywać nie więcej aniżeli trzy kolory, ale myślę, iż można stworzyć parę kolorowych wizytówek, jakie będą bardzo urocze.




wizytówka kwiaciarnia
Author: Dave Crosby
Source: http://www.flickr.com


Właściwe połączenie barw uczyni z twojej wizytówki interesujący a również niezapomniany wyrób, co będzie właściwe z marketingowego punktu spostrzegania. Jeżeli zaś użyjesz nieodpowiedniej kombinacji odcieni dla wizytówki firmowej czy osobistej wtenczas nie będą one nawet brane przez klientów pod uwagę jak też pewnie wylądują w koszu.


W dzisiejszym materiale, porozmawiamy o kolorach przy tworzeniu wizytówek.

To niezwykle użyteczna witryna (https://z-nami.eu/) analizująca podnoszone w niniejszym tekście zagadnienia, więc kliknij tu, aby też ją przeczytać.

Co znaczą barwy dla twych klientów? W jaki sposób dobrać odcienie dla branży? Jakie są odczucia spowodowane przez niektóre zabarwienia? Czerwony to nadzwyczaj gorący odcień. Wiąże się on z energią, pasją, szybkością, mocą, ciepłem, miłością, agresją, podnieceniem, krwią, przemocą a także serdecznością. Czerwony odcień może istotnie mieć fizyczny wpływ na osoby, podwyższając ciśnienie krwi oraz szybkość oddechu. Wizytówki w tym kolorze są idealne dla tak osób jak: strażak, pracownik biura matrymonialnego dla restauracji czy studia projektowania wITryn. Dla kogo oprócz tego tego rodzaju wizytówka kwiaciarnia to też trafiony pomysł.




Żółty z kolei jest ciepłym kolorem, i wiąże się z optymizmem, latem, słońcem, niewiernością, zazdrością, zagrożeniem, idealizmem jak też nadzieją. W projektach wizytówek używając owego odcienia, swym klientom możesz udzielić poczucie szczęścia.